Klachten Procedures – NextthinkShop

Klachten Procedures

Klachtenprocedure

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@nextthink.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via info@nextthink.nl via deze link.

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bedrijfsgegevens:

  • E-mail: info@nextthink.nl
  • WhatsApp: 0615508564
  • Locatie: Den Haag, Nederland
  • KVK: 85240656
  • BTW: NL004068563B2

 

    Lemand kocht een minuten geleden van Berlijn, Duitsland
    Lemand kocht een minuten geleden van Rome, Italië
    Lemand kocht een minuten geleden van New York, VS
    Lemand kocht een minuten geleden van Moskou, Russisch
    Lemand kocht een minuten geleden van Londen, Groot-Brittannië
    Lemand kocht een minuten geleden van Amsterdam, Nederland
    Lemand kocht een minuten geleden van Berlijn, Duitsland
    Lemand kocht een minuten geleden van Rome, Italië
    Lemand kocht een minuten geleden van New York, VS
    Lemand kocht een minuten geleden van Moskou, Russisch
    Lemand kocht een minuten geleden van Londen, Groot-Brittannië
    Lemand kocht een minuten geleden van Amsterdam, Nederland
    Lemand kocht een minuten geleden van Berlijn, Duitsland
    Lemand kocht een minuten geleden van Rome, Italië
    Lemand kocht een minuten geleden van New York, VS
    Lemand kocht een minuten geleden van Moskou, Russisch
    Lemand kocht een minuten geleden van Londen, Groot-Brittannië
    Lemand kocht een minuten geleden van Amsterdam, Nederland
    Lemand kocht een minuten geleden van Berlijn, Duitsland
    Lemand kocht een minuten geleden van Rome, Italië